tisdag 29 januari 2013

Resväskan packad - happymtb

Resväskan packad. Avfärd till flygplatsen vid 05.00. Efter lunch på plats i London.

Vid två av mina tre senaste resor har någon tagit fel resväska vid baggagebandet - och inte var det jag. Ena gången hann mannen hem innan han upptäckte sitt misstag. Andra gången hann jag ikapp berörd kvinna innan hon hann lasta resväskan på en transferbuss bort från flygplatsen.

För att råda bot på detta problem har jag nu klistrat fast ett antal klistermärken på resväskan, märkta happymtb.org. Ett cykelforum jag representerat på Vätternrundan både 2011 och 2012. Även 2013 kommer jag cykla för happymtb.

Förutom lite reklam för happy hoppas jag att denna åtgärd ska bidra till att jag nu får behålla resväskan för mig själv. Vi får se hur det går...

1 kommentar: