onsdag 10 juli 2019

Landslagsplats till Nordiska Mästerskapen 2019

Jag har haft ett väldigt högt och länge orealistiskt mål att delta på Nordiska Mästerskapen på Åland. Trots mina omfattande skador i början av året och att jag var sängliggande i flera månader har det trots allt eftersom känts mer möjligt att jag skulle kunna delta och göra mig själv rättvisa. Inte med samma kapacitet som i fjol, men ändå hyfsat i alla fall.

Så häromdagen fick jag beskedet att jag även 2019 får köra Nordiska Mästerskapen i tempo i landslagskläder. Alltid lika roligt! Denna gång ingen landslagsplats på linjen, vilket inte är underligt då jag endast varit med i ett av Sverigecupens tävlingar.

Hur som helst planerar jag nu mot NM och hoppas göra landslagskläderna rättvisa.
Från NM 2018 i Norge då jag kom hem med en silvermedalj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar