lördag 13 april 2013

En god och en dålig nyhet

Vi börjar med den goda nyheten . Packat och klart. Nu är det nära. I morgon bitti 06.30 åker vi till flygplatsen. 19.30 landar vi på Mallorca. På plats i värmen och cykelmeckat. Jag hoppas dagligen kunna berätta om spännande, utmanade och fantastisk cykling.

Jag är dock rädd att jag får skriva om annat, beroende på den dåliga nyheten. Den dåliga nyheten är att än så länge har inte krishanteringen lyckats. Förkylningen har mig fortfarande i sitt grepp. Hade vi varit på Mallorca i dag hade jag inte kunnat cykla, utan fått ta en vilodag. 74 i vilopuls här i soffan - inte bra. Men jag lever fortfarande på hoppet.

Jag återkommer med en statusuppdatering med information om vilken nyhet som tagit ledningen. Jag hoppas jag då ska få chansen att låta mer positiv än detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar