onsdag 5 februari 2014

Solen på Valla

Efter en heldag med spännande och utmanande frågor kring digitalisering i skolan, blev det nya aktiviteter under kvällen. 

Vi är fem som åkt på Solvalla. De två som aldrig varit på trav vinner konstant. Själv är jag inte riktigt lika vinstrik....

Jag sitter mest och väntar på superkompensationen, och då tänker jag inte på travvinster.

Torsdag och fredag är det konferens kring samma frågor vi pratat om idag.

Vi kommer hem sent på fredag kväll. Till helgen blir det träning, barnmys och OS.


3 kommentarer:

  1. Ah nu förstår jag du har kollat in hästkrafter! Fått några tips på hur du ska få ut mera watt kanske? Hehehe! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tänkte att hästkrafter kunde vara ett komplement till min övriga styrkeförbättring...

      Jag kollade också hur jag skulle få upp watt-antalet, men det fungerade bättre när jag besökte lampaffären.

      Radera