onsdag 15 oktober 2014

Snart smäller det - Stora saker på gång.

Snart smäller det. En ny fas är på ingång. En storsatsning är i faggorna. En rejäl investering är gjord.

Ja, nu undrar ni kanske vad som är på gång!? Inom kort kommer det att klarna. Men ni får vänta tills allt är klart, och tills allt är på plats innan jag släpper nyheten.

Några av er kommer nog tycka att jag gjort rätt, andra fel, andra är tveksamma, andra tycker man kunde få ut mer om man gör på annat sätt. Jag har dock tagit ställning och står för det.

Jag hoppas verkligen att detta ska bli så stort och positivt som jag önskar. Dessutom måste man ju våga för att vinna, även om det inte alltid går helt rätt.

En uppdatering i ärendet kommer inom kort.....



6 kommentarer:

  1. Herregud vad jag blir nyfiken!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog meningen.... Men så avancerat kanske det ändå inte är!?

      Radera
  2. Har du sagt upp dig för att sats på cyklingen på heltid?

    Köpt tempocykel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske både och, eller något helt annat....

      Radera