tisdag 5 juni 2018

Vätternrundan - Efter önskemål kommer nu: Så här lyckas du

Igår lade jag ut mitt mest populära inlägg kring Vätternrundan som jag publicerat även tidigare år. Snabbt var det många tusen som läste detta inlägg och jag har idag fått en hel del funderingar hur de andra tre inläggen kan hittas.

Utifrån era önskemål har jag nu lagt 4 länkar nedan för den som är intresserad. Ni behöver vara medvetna om att innehållet inte är uppdaterat sedan den ursprungliga publiceringen, men det allra mesta håller även i dag.

Så för dig som är intresserad - Håll tillgodo.

Kan jag hjälpa dig eller någon annan att få till en trevligare och bättre runda skulle det kännas riktigt bra.


Vätternrundan - Banan och backar, så blir du framgångsrik och når dina mål






Vill du inte missa det jag skriver gilla gärna min sida på facebook:

https://www.facebook.com/tomasastrom.cykelochlivet/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar