måndag 10 mars 2014

Jag kände mig svag en gång när jag var spädbarn


Så ett lite oseriöst inlägg.

Tankar från "Söder om Folkungagatan" i kanal 5.

Alla uttalade av karaktären från Klungan - Isak:

"Jag kände mig svag en gång när jag var spädbarn. Det visade sig att jag bara drabbats av en förkylning."

"Tränar man rätt behöver man bara träna en gång i månaden. Jag slår två stenar mot varandra var fjärde söndag."

"Tror du att du är övertränad har du ont i själen."

"Jag litar inte på sladdlösa telefoner. Jag vill veta vart mitt prat tar vägen."




4 kommentarer:

  1. Galenskaparna och After Shaves cykelsketch, kommentar från killen som är sist i klungan: Grabbar jag kom på en ganska lustig grej om vi hade cyklat åt andra hållet så hade jag legat först nu... :-)

    SvaraRadera
  2. - Är det du som leder
    - Nej
    - Nej just det, för det gör ju jag!!

    SvaraRadera
  3. Mazze skrev om vinkelvolt i sitt senaste inlägg. Här skrevs det om Galenskaparna Då hamnar vi osökt på detta Youtubeclip som är riktigt skoj - https://www.youtube.com/watch?v=i35lULP8raw

    För övrigt roliga grejer ni hade Stefan och Mazze, och du Jocke har helt rätt.

    SvaraRadera