fredag 6 juni 2014

Som en dans

Sitter här i min ensamhet då barnen gått och lagt sig, och Katten åkt på dans. Vi funderade på att åka båda två men hade ingen barnvakt, och då tyckte jag att det var Katten som skulle få röra sina lurviga.

I kväll skulle jag ha kört Arlanda Test Track i Stockholm, och visst hade det varit skoj, men nu får vi titta framåt mot nya mål.

I morgon hade jag hoppats att någon skulle kunna följa med mig på en långtur med racern, men av olika anledningar blir det inte så. Det blir alltså till att köra en egen runda. Det är i och för sig inget problem då jag ofta cyklar själv och tycker att även det är roligt och bra träning. Vädret ser ut att bli fantastiskt!

Nu ska jag sätta mig ned och fastställa vilka arrangemang för säsongen som jag har målsättning att delta i. Jag återkommer med en sammanställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar