måndag 20 juli 2015

En tur mot norr

Vi är ute på vår andra semestertripp med husvagnen. Denna gång har vi siktat mot norr och hamnat på Bodens camping. En riktigt fin och populär plats. När vi kom igår fanns bara en plats ledig, trots att det finns kring 500 platser!

Idag har vi mest gått runt och handlat en del smått och gott.

Vi planerar att stanna hela veckan och har en del trevligheter som sonen bestämt, och som vi ska hinna med.

Imorgon är det cykeltävling med start mellan Boden och Luleå. 

Mockträsktempot på 30 km. Om vädret är ok och den förkylningskänning jag har inte blir värre tänkte jag försöka trampa på i morgon kväll. 

Om inte annat är det bra att köra så många tempolopp som möjligt för att få erfarenhet. Sedan SM har det tyvärr blivit tunt med tempoykling. Bara ett pass på 20 km. Fortsätter det så här har jag snart tävlat fler gånger än jag tränat. Blir det start i morgon blir det mitt tredje tempolopp den senaste månaden. 
Ikväll tog vi vuxna en promenad och Melvin cyklade. En fin kväll.

2 kommentarer:

  1. Välkommen Tomas!
    Hoppas du kan köra, själv måste jag tyvärr stå över i år.
    Knäet är inte tillräckligt bra för ett tempo.
    Kör hårt ifall du kör!!!

    SvaraRadera
  2. Tackar Mazze!
    Tråkigt du inte kan cykla.

    SvaraRadera