torsdag 20 juni 2013

Sjukt tråkigt

Nu börjar det bli lite frustrerande,  och samtidigt borde jag vara nöjd.

Den irriterande förkylningen som överföll mig i söndags kväll börjar göra mig på dåligt humör då jag inte på något sätt blir bättre och bättre utan tvärt om. Samtidigt kände jag av symptomen redan förra torsdagen utan att svagheten spred sig innan Vätternrundan. Det möjliggjorde en riktigt bra runda runt sjön.Jag lyckades alltså hålla min svaghet i schack genom en mängd medikamenter, men till slut förlorade jag striden.


Som det känns nu är det många dagars dåligt mående kvar. Ett dåligt mående med huvudvärk, maxpuls (nästan), seg i kroppen, halskänningar, täthet i näsan och allmän dåsighet.

Jag gillar verkligen inte sjukdom - att inte få träna gör mig frustrerad - hela situationen gör mig inte glad.

5 dagar utan träning, vi får se hur många det blir innan jag är på banan igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar