tisdag 1 mars 2022

Framgång kommer inte gratis

För ett tag sedan dök det upp lite priser på posten. I en tid av skador och där jag inte kan träna blir sådant viktigare. Varje liten medalj har haft och har en lång resa och stora insatser bakom sig. Tid med glädje, försakande, envishet och kämpaglöd. 

Sommaren 2021 var väldigt lyckad cykelmässigt och mitt första år sedan skadan 2019 jag nästan var tillbaka vid min maximala potential. 

Jag får nu glädja mig extra mycket åt detta och minnena av kämpatag, inspiration, motivation, lycka och framgång. Särskilt då jag just nu inte vet om det blir några tävlingar, i alla fall 2022.

De allra flesta loppen 2021 lyckades jag vinna eller i alla fall nå pallen.

Det blev tre mästerskapsmedaljer i Nordiska Mästerskapen och SM. Ett guld, ett silver och ett brons. 

Dessutom blev det totalseger i Sverigecupen/Masterscupen.

Så i en frustrerande tid med skadefrånvaro på 100 dagar skickar jag ändå med lite trevliga bilder av mästartröjan för totalcupen och lite mästerskapsmedaljer från 2021. Jag lovar att de inte kom gratis, utan med mycket blod svett och tårar. Något man blir så mycket mer medveten om när motgångarna grinar en i ansiktet. Så lite stolt trots allt. 


På torsdag åker jag med sonen och Katten till Mallorca. Hoppas på okej väder och att i alla fall lugn cykling med familjen ska fungera hyfsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar