torsdag 9 juni 2016

Dags att starta om, och nyheter på ingående

Efter tävlingar i Stockholm under fyra raka dagar har det inte blivit någon cykling alls. Tisdag var jag kvar på konferens i Stockholm. Onsdag åkte jag hem och han inte med någon träning på kvällen. Idag torsdag har det varit fullt av familjestyr efter arbetet.

Nu hoppas jag verkligen det startar igång med ordentlig och kontinuerlig träning från i morgon. Tanken är ju nu att komma in i en träningsperiod med lite mängd då det är drygt tre veckor till nästa tävling.

För väldigt länge sedan så pratade jag om att jag beställt nya hjul. Av olika anledningar har det inte blivit som jag velat och det har varit problem på vägen. Nu hoppas jag dock att det klarnar under nästa vecka och att jag kan beskriva vilka hjul det blev och varför. Om det inte löser sig under nästa vecka, kommer ni i stället få veta varför och lite av mina lärdomar kring detta. Vi får se vad det blir för skrivning.

Sedan är det en ännu större nyhet på gång som jag hoppas kunna släppa inom en dryg vecka. Återkommer med det.

Nu hoppas jag alltså på träning fredag-söndag och sedan bygga vidare på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar