lördag 18 mars 2017

Sjukdom här i norr

Det har varit tyst härifrån några dagar. Ni har dock inte missat något. Efter mycket träning, tog jag en vilodag i tisdags. Sedan var tanken att trampa igång igen. Men så har det inte blivit.

På onsdag började jag få förkylningskänningar och valde att vila för att det inte skulle bryta ut. Det var tyvärr inget framgångskoncept. För varje dag har jag blivit sämre och i dag har jag ont i huvud, bihålor, hals och hela kroppen. Dessutom är jag rosslig.

Ja, som ni förstår har det då inte blivit någon träning på fem dagar och går det bra är det ändå minst 3-4 dagar till av vila som väntar. Har jag otur kan det dra ut på tiden, vilket det gjort med några i min närhet.

Jag har nu också smittat sonen som varit av banan idag.

Jag hoppas snart få återkomma med att vi mår bättre.

2 kommentarer: