fredag 9 juni 2017

Ingen svarade

Regn när jag cyklade till jobbet i morse. Inte helt muntert.

Som tur var bestämde sig vädret för att skärpa till sig på eftermiddagen och när jag åkte ut med cykeln var vädret faktiskt helt okej.

Benen däremot var inget vidare. Jag hade bestämt mig för lite intervaller, men benen svarade inte mer än när du ringer en avstängd telefon.

Provade ändå att trycka på några gånger, men utan att läget blev bättre. Lite störande, men jag har kört hyfsat på slutet, så det är ingen fara bara benen piggnar till på kommande träningar.

Den andra inplanerade delen av träningen gick bättre. Den innehåll cyklande runt i Vännäs och Vännäsby med besök på alla våra förskolor. Kände jag behövde uppdatera mig kring ytor etc utifrån dialoger nästa vecka kring behov av fler lokaler för förskola.

Jag han också med att rulla förbi kyrkogården och hälsa på Tova.

Tanken innan träningen var att jag skulle få en god present för en väl genomförd  träning. Nu blev ju träningen sådär, men trots det gjorde jag hemgjord pizza. Den smakade fint.

Nu ska jag spela in VM-kvalmatchen och se senare. Katten, Melvin och jag ska nämligen börja med en film.

Hoppas kroppen känns bättre i morgon och att det blir en bra distansrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar