fredag 8 augusti 2014

Nya vänner!

Det har inte blivit av att jag berättat detta.

För några veckor sedan var vi i Burträsk med husvagnen.

På grund av att vi inte var hemma, men framför allt för att den bristande träningen på slutet gjort att jag var tvungen att hitta nya jaktmarker, sökte jag efter nya cykelkompisar i min kaliber.

Efter ett gediget och hårt arbete där jag inte gav upp hittade jag slutligen mina nya vänner, som lovade att förbarma sig över mig och inte hänga av mig i första bästa backe.  

Efter en tur i det vackra vädret stannade vi utanför Coop för att köpa lite att dricka. Jag förevigade tillfället genom en liten bild på våra fartvidunder.

På bilden är min Canyon först, men på rundan hade jag fullt sjå att hänga med.

Förra veckan gick det bra på tävling och jag hoppas formen är på väg. I sådana fall tackar jag främst mina nya träningskamrater från Burträsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar