måndag 2 maj 2016

Smacktempot - Nu är resultatet klart och det gick över förväntan

I lördags körde jag Smack-tempot i Märsta som är en del av Sverigecupen.

Här kan ni läsa vad jag skrev om loppet.

På grund av teknikstrul visste jag inte resultatet när inlägget skrevs. Först på söndag förmiddag kom den färdiga resultatlistan. Den visade att jag halkat in på fjärde plats.

Jag vet att jag gjorde ett riktigt bra lopp och maximerade min insats. Jag vet också att banan inte alls passade mig. Att då bli fyra är jag riktigt nöjd med. Det var 15 sekunder till pallen och 26 sekunder ned till femte plats. En stabil fjärde plats alltså och det fanns inte 15 sekunder att plocka även om allt gått helt optimalt.

Jag är alltså väldigt nöjd med Smack-tempot 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar