tisdag 25 juni 2013

Klart

Idag fick föreningen sina sista underlag för att vara fullvärdig medlem i Svenska cykelförbundet. I dag fick jag också min tävlingslicens. Eller fick och fick...

I kväll anmälde jag mig till H40 i Gottne till helgen. Det ser ut att vara riktigt tufft motstånd från hela landet. Kan nog vara svårt att hänga med när formen är på topp, därför kom mer än en veckas förkylningsuppehåll mindre lägligt.

Avslutningsvis har jag också i kväll anmält mig till Mörksuggejakten i Rättvik som äger rum nästa helg. Jag har även här anmält mig till tävlingsklass H40. Jag såg att totalt var det redan ca 800 anmälda. Det här blir en riktigt stor tävling.

Det känns spännande och utmanande. Nu hoppas vi på form och att sviterna av min förkylning ska ge med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar