lördag 19 november 2016

Gran Canaria - på plats! Och ett brudpar

Väckning vid sju i morse för att åka till flygplatsen i Umeå.

09.20 lyfte vi och framme på Arlanda ca 10.20.

Sedan bara 40 minuter tills planet mot GC skulle lyfta, så det blev ingen dötid precis.

Vet inte vad som hände, men jag hamnade på rad ett med jättestor plats! Inte dumt alls.

På andra sidan gången var också något jag aldrig tidigare sett på ett flygplan. Ett brudpar. 

De hade gift sig på morgonen och skulle nu åka ned och överraska sina föräldrar som är på ön. De satt hela resan med brudklänning och frack och skulle nu åka direkt till sina föräldrar. Undrar hur de reagerar?!

Resan gick bra även om den är lång och vi landade vid fyra. Däremot fick jag sedan vänta på cykeln i ca 70 minuter, vilket var lite drygt.

Å andra sidan tajmade jag då bussen och slapp vänta där.

Nu buss ca 30 minuter och sedan 300 meter till hotellet.

Därefter blir det till att packa upp, kolla så cykeln är hel och förbereda sig för morgondagens cykling.

Ja det blir lite middag också. Har inte ätit något ordentligt på hela dagen. Inte helt optimalt.

Hoppas jag återkommer i morgon med en trevlig cykelrapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar