torsdag 6 augusti 2015

Tveksamt gånger två

Efter 4 dagars ofrivilligt träningsuppehåll tänkte jag prova idag. Jag drog på det hela dagen och hittade på annat då jag hoppades på en bättre känsla. Halv sju kom jag slutligen ut. Till en början kändes det ok, men ganska snart försämrades känslan och nu några timmar efter avslutat pass känns det inte bra.

Det behöver med andra ord bli klart bättre innan söndag om inte cyklisten ska förvandlas till funktionär.

Vad gäller min nya temposadel verkar den vara tveksam. Den har sågats av ett flertal cyklister både på Facebook och på bloggen. Ingen har hittills sagt att den är bra, eller att de har den själv och är nöjda. Är jag lurad? Ja, inte vet jag. Men risken verkar vara ganska stor. Jag ska dock ge min tritone 5.5 chansen och inte döma ut den på så lösa grunder. Vi måste ju ge alla en chans?! Vi får se om det blir en älskling eller andrasortering. Återkommer med en bedömning.

1 kommentar:

  1. Surt med förkylningar de kan ibland vara långdragna å sega
    göra att pulsen drar iväg å så. Då är det bättre som du själv
    konstaterar att slänga in cykelskorna i ett hörn å tjura ;-)
    Exakt! Låt din kropp bestämma om den är bra eller inte.

    SvaraRadera