fredag 17 oktober 2014

Riktigt nice!

Efter en förmiddag med diverse göromål på arbetet blev det en gemensam lunch för att fira alla medarbetare i kommunen som just i år arbetat 25 år för kommunen och kommunens bästa. Det var trevligt och mycket god mat.

Efter lunchen blev det lite mer arbete innan jag bestämde mig för att hinna med en kort cykeltur innan middagen. Visst var det ganska kallt, men solen lyste och himlen var blå. Det kändes verkligen inbjudande.





Jag såg till att få på mig ordentligt med kläder och frös faktiskt inte under rundan, även om jag huttrat en hel del efter avslutad träning och dusch.




Idag körde jag mest på stigar och några skogsvägar. Det var väldigt varierande cykling och framför allt riktigt fint. Som balsam för kropp och själ. Efter gårdagens urladdning på spinningcykeln blev det lugnare i dag och med allra största fokus på välbehag.

Efter 90 minuter var jag åter hemma och det kändes verkligen bra. Nu är det snart dags för en god middag och därefter familjemys.







2 kommentarer:

  1. Ahh! Kvalitetstid sanna mina ord! :-)
    Bra att passa på innan snön och den riktiga kylan kommer...

    SvaraRadera