lördag 20 februari 2016

Laddning, kvarg och ny cykel?

Efter gårdagens urladdning laddar jag med vinterstudion, kvarg, hemlagad müsli och kaffe.

Sedan håller jag och Katten på och tittar om vi kan hitta en racer till sonen inför sommaren.
En djungel, dessutom är jag både för okunnig och utbudet verkar lågt. Sedan vill vi förstås inte belåna huset då vi inte vet hur taggad sonen kommer att vara på cykling. Han säger att han vill cykla, men hur det blir i praktiken vet vi aldrig.

Innan cykling ska vi också hinna med lite fika hos mor och far, sedan borde jag vara full av energi?
Jag återkommer med en rapport från dagens träning.

-----------------
Gå gärna in och gilla min nya sida, om du på ett lätt sätt vill följa det jag skriver om cykel och livet.  https://www.facebook.com/tomasastrom.cykelochlivet/?fref=ts

Så är du intresserad av vad jag skriver kring cykel, träning, träningslära, kost, och livet för en idrottande familjefar - gilla då min sida.

Dela gärna detta inlägg och/eller bjud in andra att gilla min sida (görs via min sida), om du tror att de kan vara intresserade av det jag skriver..

Under en övergångsperiod kommer jag i mina inlägg ha en länk till min nystartade sida, för att säkerställa att jag når alla er som vill följa mig i min träning, mitt tävlande och i mitt liv.

Jag kommer inom kort lägga om mitt upplägg för hur jag sprider blogginläggen, och vill du då hänga med - Gilla.

För er som redan gillat sidan eller inte tänker göra det, är det bara att välja att inte läsa slutklämmen på bloggen under ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar