fredag 19 februari 2016

Snart helg - Mallis i fjärran

Så var det snart helg. Planerar att hinna med ett träningspass innan den obligatoriska fredagstacon. Jag har som vanligt en plan för hur träningen ska se ut, men då behöver benen kännas starkare än vad de gör just nu. Men som tur var har jag alltid en plan B i bakfickan. Jag återkommer med resultatet.
Vännäs CK - Mallorca 2015

Fokuserade cyklister på väg mot bergen

Det blir nog bra hur som helst. Jag ser nu fram emot en helg med familjetid och bra träning.

För övrigt är det nu mindre än 6 veckor innan det blir en tur till Mallis. Jag ser verkligen fram emot lite trevlig utecykling och varmare väder.

Mallorca 2015 - Bergsetapp

2 kommentarer:

  1. Ahh! Ska verkligen bli kul att få hoja med er Tomas!
    Längtar något så ini h-vete till träningslägret.
    Ser bara nu när jag kört hybriden ute ons-fre vilken känsla!
    Å det utan värmen. Som sagt ska bli riktigt riktigt kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Det är verkligen något att sikta mot. Tiden går fort, så snart syns vi.

      Radera