söndag 31 december 2017

Snart en miljon!

Jag skriver min blogg av flera skäl. Självklart vill jag dela med mig och utbyta kunskaper och erfarenheter. Bloggen har också varit ett bra sätt att skapa nya kontakter och för egen del fungerar den också som en dagbok och är ett bra hjälpmedel för uppföljning och planering av min träning.

Bloggen är också ett bra sätt att skriva av sig när det händer svåra saker i livet som jag kanske har svårare att prata om.

Även om det inte är avgörande är det självklart kul om det jag skriver uppskattas, diskuteras och motiverar andra för cykling, träning och kost mm.

2013, under mitt första år som bloggskrivare var det inte många som hittade till min sida. Sedan har intresset kontinuerligt ökat för varje år.

Om några dagar väntar ett jubileum. Då har mina inlägg lästs 1 miljon gånger. Skoj faktiskt.
Jo, jag tränade även i dag. Dag 9 av 10 i mitt intervallblock. Den träning som det hände minst i av intervallpassen i blocket. 65 minuter med distansintensitet och en femminutare på ca 380 watt. Ja, mer blev det inte idag.

I morgon på årets sista dag väntar en lite större utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar