fredag 3 augusti 2018

Nordiska Mästerskapen - I morgon smäller det

På plats i Ås med andra cyklister och deras husvagnar/husbilar. Dock bor de flesta på tävlingshotellet.

Fullt av cyklister har provat tempobanan idag. Även Katten och Melvin har rullat delar av banan och sedan tog Katten ett eget varv. Själv har jag också rullat ett varv.

Det blir en stor utmaning med tufft motstånd. Bansträckningen mer rolig än den passar mig. Men självklart ska jag göra vad jag kan.

Skoj att få köra nordiska i landslagsdräkten. Hoppas jag gör den rättvisa.

De sista förberedelserna är nu gjorda och  allt är framplockat. Nu är det bara morgondagens uppladdning kvar och innan dess förhoppningsvis bra sömn.

I morgon 12.15 smäller det. Då väntar närmare 30 km av smärta, kamp, hopp, vilja och förhoppningsvis glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar